Odkrycie, które zapoczątkowało rewolucję w odchudzaniu - 9 kg mniej w miesiąc

Data publikacji: 27-09-2014

Prestiżowa nagroda dla naukowców za najlepszy produkt 2014

Steven Robsons i Anthony McDorcey
na Gali wręczenia nagród Genetics Turn

Amerykańscy naukowcy dowiedli, że dojrzałe jagody acai zbierane w okresie od września do grudnia, mają niezwykłą zdolność do spalania tkanki tłuszczowej. Dotychczas żaden z badanych produktów nie wykazał tak silnych właściwości odchudzających. Za to odkrycie Steven Robsons i Anthony McDorcey zostali nagrodzeni w dziedzinie genetyki.

o Jagodach ACAI mówiono:

Naturalny spalacz tkanki tłuszczowej

Niewielkie ciemnofioletowe jagody acai to owoce drzew palmowych rosnących w tropikach Brazylii. Z wyglądu jagody acai przypominają borówki amerykańskie i mają lekko słodki smak. Wyróżniają się charakterystycznym aromatem, a są przy tym niezwykle pożywne.

Zdrowe i odchudzające

Miąższ jagód acai zawiera pełną gamę składników odżywczych niezbędnych do zachowania zdrowia i urody. Nie bez powodu jagody acai stanowią ponad 50% pożywienia w Amazonii. Te niepozorne owoce są prawdziwą bombą witaminową, zawierają też cenne minerały. Acai stanowią bogate źródło protein, nienasyconych kwasów tłuszczowych omega-3 i omega-6, a także błonnika, aminokwasów, polifenoli oraz antyoksydantów. Zawierają przy tym bardzo małe ilości cukru.

Jednym z niewielu certyfikowanych suplementów diety z jagodą acai jest Acai Original.

Sekret skuteczności Acai Original tkwi w dojrzałości owoców, z których jest stworzony. Acai Original to starannie wyselekcjonowane owoce zebrane w okresie od września do grudnia, czyli w okresie, w którym uzyskują pełną dojrzałośćto gwarancja właściwości odchudzających. Przy zbiorach owoców producent Acai Original korzysta z wieloletniego doświadczenia i wiedzy tubylców, aby do laboratoriów docierały jedynie zdrowe jagody nadające się do dalszych procesów przetwórczych.

Z Acai schudła 27kg - zobacz wywiad!

Acai original – jedyny zaufany produkt

Owoce acai mogą być hodowane jedynie w warunkach jakie panują w deszczowych lasach Amazonii, dlatego nie są dostępne w Polsce. Świeżo zerwane jagody acai bardzo szybko tracą swoje dobroczynne właściwości. Aby je zachować na dłużej, jagody acai poddaje się specjalnym procesom suszenia. Na polskim rynku dostępnych jest wiele suplementów z jagodą acai, jednak niewiele z nich zostało przebadanych w europejskich laboratoriach.

Antyoksydanty dla szczupłej sylwetki i urody

Jagody acai są cenione przez kobiety na całym świecie ze względu na ich wspaniały wpływ na urodę. Zawdzięczają to wysokiej dawce silnych antyoksydantów, czyli związków, które zwalczają wolne rodniki. Tak silny przeciwutleniacz jakim jest jagoda acai skutecznie broni organizm przed destrukcyjnym wpływem wolnych rodników i znacznie opóźnia proces starzenia się skóry. Oczyszczają organizm z toksyn i substancji szkodliwych, figura jest szczuplejsza a cera staje się piękna i jędrna.

Twój sojusznik w odchudzaniu

„Jesz i chudniesz” - Anthony McDorcey, jeden z nagrodzonych naukowców.

Pierwsze badania nad jagodami acai zostały przeprowadzone kilka lat temu. Wykazano wtedy, że owoce mają zbawienny wpływ na układ trawienny człowieka, a to dało podstawę do dalszych badań. Najnowsze wyniki były dla nas niejako zaskoczeniem, okazało się bowiem, że aby uchwycić odchudzające właściwości owoców, należy je zerwać na konkretnym etapie dojrzałości. To tłumaczy, dlaczego tak mało suplementów zawierających jagody acai daje realne efekty.

Jagody acai stały się popularne dzięki swoim fenomenalnym właściwościom odchudzającym. Największą sławą cieszą się w Stanach, gdzie dwie trzecie Amerykanów walczy z nadwagą. Co sprawia, że jagody odchudzają? Duże ilości błonnika usprawniającego pracę układu trawiennego, przyspieszają przemianę materii, a dzięki niskiej zawartości cukru jagody można spożywać bez ograniczeń. Ich aromat zmniejsza apetyt na słodycze. Oczyszczają organizm z substancji trujących oraz złogów tłuszcz, a Ty czujesz się lekko i zdrowo.

"Wademekum na odchudzanie"

Jonathan Clarkley
Institute of Nutrition in Cabrige

To pierwsze tak spektakularne odkrycie w historii dietetyki: tabletki, których składniki aktywne samoistnie spalają tkankę tłuszczową, a do tego są całkowicie naturalne i bezpieczne. Uczestniczyłem w leczeniu otyłości z zastosowaniem Acai Original, brałem też udział w badaniach nad wpływem jagody acai na organizm ludzki, i to zaskakujące, że tak długo pozostawała zagadką. Medycyna nareszcie poznała bezinwazyjny sposób na to jak pomóc osobom, które chcą schudnąć.

Czas porzucić nieskuteczne diety i podrobione specyfiki ale postawić na bezpieczny, naturalny i ORYGINALNY produkt. Dzięki niemu zyskasz nie tylko smukłą figurę, ale również promienną cerę i energię życiową.

Uwaga! Tylko oryginalny produkt jest skuteczny

Oryginalny preparat w Polsce dostępny jest wyłącznie
na oficjalnej stronie producenta naturalneodchudzanie.com
Unikaj aukcji i anonimowych ogłoszeń
Kupując oryginalny produkt dostajesz gwarancję, że środek jest bezpieczny
Kliknij tutaj aby zamówić suplement Acai Orginal

Promocja specjalna do 08.10.2014

Komentarze:

859 komentarzy Dodaj komentarz

Komentarz został zapisany.
Zostanie niezwłocznie dodany po weryfikacji przez administratora serwisu

Tekst

Agata Piotrowska

Przymierzam sie do zakupu Acai Original i zastanawiam sie jakie efekty były u Was? Proszę o odpowiedź osoby które już to stosowały.
Odpowiedz Lubię 19 minut temu

Komentarz został zapisany.
Zostanie niezwłocznie dodany po weryfikacji przez administratora serwisu

Tekst

Inga Skrzyńska

ja ich próbowałam i właśnie będę zamiawiać drugie opakowanie, jest super straciłam już 5 kilko,zostało jeszcze 7 do celu i wiem że sie uda :-)
Odpowiedz Lubię 4 minuty temu

Komentarz został zapisany.
Zostanie niezwłocznie dodany po weryfikacji przez administratora serwisu

Tekst

Zofia Szymańska

Od lat borykam się ze sporą nadwagą i po pzeczytaniu wielu opini tych dobrych i złych, ale zdecydowałam sie i zastosowałam 3-miesięczną kurację dzięki której udało mi się schudnąć aż 17 kilogramów. Znajomi i rodzina nie mogą w to uwierzyć a ja będę działąć dalej, włąśnie zamawiam następny zestaw na 3 miesiace
Odpowiedz Lubię 22 minuty temu

Komentarz został zapisany.
Zostanie niezwłocznie dodany po weryfikacji przez administratora serwisu

Tekst

Anna Kaczmarek

Oczekiwałam trochę więcej ale nie jest źle... na razie -3 kg w miesiac... pozyjemy zobaczymy co będzie dalej
Odpowiedz Lubię 48 minut temu

Komentarz został zapisany.
Zostanie niezwłocznie dodany po weryfikacji przez administratora serwisu

Tekst

Wiktoria Kubiak

Jestem w tej chwili po miesięczej kuracji jagodami acai i mogę powiedzieć, że nie zawiodłam się na nich. Ważę 5 kg mniej i czuję się też tak jakoś lepiej ;) Na mnie zadziałały super i polecam innym.
Odpowiedz Lubię 1 godz. temu

Komentarz został zapisany.
Zostanie niezwłocznie dodany po weryfikacji przez administratora serwisu

Tekst

Dorota Gaweł

Przeczytalam wiele pozytywnych komentarzy na temat acai original i zdecydowalam sie je zamowic. Mam problem z odkładaniem sie tłuszczyku na udach i pośladkach i wierze ze mi pomogą. Juz nie moge sie doczekać efektów!
Odpowiedz Lubię 30 minut temu

Komentarz został zapisany.
Zostanie niezwłocznie dodany po weryfikacji przez administratora serwisu

Tekst

Katarzyna Wilkosz

Zastanawiam sie nad kupnem preparatu z jagod acai na odchudzanie prosze o opinie czy to pomaga?
Odpowiedz Lubię 2 godz. temu

Komentarz został zapisany.
Zostanie niezwłocznie dodany po weryfikacji przez administratora serwisu

Tekst

Karolina Piszczek

Moim zdaniem możesz śmialo zamawiać. Tez miałam taki problem i dzieki Acai schudłam już 3 kilo (a stosuje go od dwoch tygodni).
Odpowiedz Lubię 8 godz. temu

Komentarz został zapisany.
Zostanie niezwłocznie dodany po weryfikacji przez administratora serwisu

Tekst

Ela Majchrzyk

Dzieki preparatowi z jagod acai udało mi się szybo wrócić do figury sprzed ciaży i czuje sie fantastycznie
Odpowiedz Lubię 14 godz. temu

Komentarz został zapisany.
Zostanie niezwłocznie dodany po weryfikacji przez administratora serwisu

Tekst

Artur Frączek

Słuchajcie zastanawiam sie nad zamuwieniem tych tabletek, jestem gruby, prosze o opinie czy jest sens?
Odpowiedz Lubię 16 godz. temu

Komentarz został zapisany.
Zostanie niezwłocznie dodany po weryfikacji przez administratora serwisu

Tekst

Michał Pac

U mnie powoli zaczyna być widać efelty. Jedna tabletka rano do tego trening i zmiana diety i z dnia na dzień jest lepiej
Odpowiedz Lubię wczoraj o 16 godz.

Komentarz został zapisany.
Zostanie niezwłocznie dodany po weryfikacji przez administratora serwisu

Tekst

Ania Woźniak

Dzięki acai schudłam praktycznie nic nie robiąc!
Odpowiedz Lubię wczoraj o 19:21

Komentarz został zapisany.
Zostanie niezwłocznie dodany po weryfikacji przez administratora serwisu

Tekst

Iwona Zdybska

Moze to zabrzmi niewiarygodnie ale dzięki jagodom acai zmieniło się całe moje życie :) Oczyściły cały organizm, czuje się przez to lekka i pełna energii pozbyłam sie cellulitu., przestały mi wypadać włosy i oczywiscie waga spadła ;) Wróciła moja pewność sibie i wreszcie jestem silną i piękną kobietą.
Odpowiedz Lubię wczoraj o 19:20

Komentarz został zapisany.
Zostanie niezwłocznie dodany po weryfikacji przez administratora serwisu

Tekst

Iza Sobiech

ja też dzięki nim czuję się doskonale i polecam je komu sie da
Odpowiedz Lubię wczoraj o 16:44

Komentarz został zapisany.
Zostanie niezwłocznie dodany po weryfikacji przez administratora serwisu

Tekst

Daniel Pazdzik

Jestem po miesiacu kuracji i zamawiam następne opakowanie. Nikt nie może mi uwierzyć ze tak schudłem tylko dzięki tabletkom.
Odpowiedz Lubię wczoraj o 15:21

Komentarz został zapisany.
Zostanie niezwłocznie dodany po weryfikacji przez administratora serwisu

Tekst

Andrzej Dziedzic

Te jagody acai są niesamowite! Waga spada w eksperowym tempie :D Zycze innym również sukcesów :P
Odpowiedz Lubię wczoraj o 14:47

Komentarz został zapisany.
Zostanie niezwłocznie dodany po weryfikacji przez administratora serwisu

Tekst

Katarzyna Szymczak

Podzielcie sie wrażeniami
Odpowiedz Lubię wczoraj o 14:03

Komentarz został zapisany.
Zostanie niezwłocznie dodany po weryfikacji przez administratora serwisu

Tekst

Ula Dzik

To nie żarty – jagody acai są słynne na całym świecie. Poczytaj trochę to zobaczysz
Odpowiedz Lubię wczoraj o 13:47

Komentarz został zapisany.
Zostanie niezwłocznie dodany po weryfikacji przez administratora serwisu

Tekst

Filip Banach

To w końcu naturalny produkt więc nie może być zły :)
Odpowiedz Lubię wczoraj o 13:33

Komentarz został zapisany.
Zostanie niezwłocznie dodany po weryfikacji przez administratora serwisu

Tekst

Piotr Wilczek

Jestem pozytywnie zaskoczony dziaąłniem acai original już po kilkunastu dniach ubyło mi 3 kg i czuje sie o wiele lepiej
Odpowiedz Lubię wczoraj o 13:31

Komentarz został zapisany.
Zostanie niezwłocznie dodany po weryfikacji przez administratora serwisu

Tekst

Aneta Osińska

Dzięki Acai mam wreszcie wymarzony płaski brzuch i czuję się świetnie :) Będę to stosować chyba już zawsze :)
Odpowiedz Lubię wczoraj o 11:39

Komentarz został zapisany.
Zostanie niezwłocznie dodany po weryfikacji przez administratora serwisu

Tekst

Marcin Kot

Osobiście pierwszy raz jestem zadowolony z cziałania tego rodzaju pastylek. Wydałem wcześniej mnóstwo kasy na jakieś podróbki które nic nie dawały ale ten produkt okazał sie strzałem w dziesiątkę
Odpowiedz Lubię wczoraj o 11:33

Komentarz został zapisany.
Zostanie niezwłocznie dodany po weryfikacji przez administratora serwisu

Tekst

Anita Piekarz

Mnie jagody poleciła znajoma, która miała dużą nadwagę i sie jej pozbyła!!!!
Odpowiedz Lubię wczoraj o 11:16

Komentarz został zapisany.
Zostanie niezwłocznie dodany po weryfikacji przez administratora serwisu

Tekst

Eliza Tomik

Stosowałam na odchudzanie acai original i bardzo mi pomogły, tabletki zawierają dodatkowe składniki które oczyszczają organizm i poprawiają trawienie, czego doświadczyłam na własnej skórze.
Odpowiedz Lubię wczoraj o 11:02

Komentarz został zapisany.
Zostanie niezwłocznie dodany po weryfikacji przez administratora serwisu

Tekst

Aleksander Goliński

Też spróbuje tej rewelacji w takim razie
Odpowiedz Lubię wczoraj o 10:48

Komentarz został zapisany.
Zostanie niezwłocznie dodany po weryfikacji przez administratora serwisu

Zobacz 831 więcej